Studentlitteratur ..

tänkte sälja mina böcker från Lärarutbildningen. Det är 4 år sedan jag gick på högskolan så jag vet inte om vissa böcker har ändrats.. 

→ Ansvar och Sekretess i förskola, skola och fritidshem av: Hans Bengtsson & Krister Svensson

→ Juridik för pedagoger av: Mare Erdis

→ Barn och leksaker i lek och lärande av: Anders Nelson & Krister Svensson

→ Barndomspsykologi (Utveckling i en förändrad värld) av: Dion Sommer

→ Relationskompetens (I pedagogernas värld) av: Jesper Juul & Helle Jensen

→ Det lekande lärande barnet (I en utvecklingspedagogisk teori) av: Ingrid Pramling Samuelsson & Maj Asplund Carlsson

→ Lärare av imorgon av: Ingrid Carlgren & Ference Marton

→ Lek i skolan av: Gunilla Lindqvist

→ Praktisk lärarkunskap av: Sture Långström & Ulf Viklund

→ I lekens värld av: Birgitta Knutsdotter Olofsson

→ Barns syn på vuxna (Att komma nära barns perspektiv) av: Elisabeth Arnér & Britt Tellgren

→ Att bli sig själv (Daniel Sterns teori i förskolans vardag) av: Marianne Brodin & Ingrid Hylander

→ "Dåligt Ställt" (Barns röster om ekonomisk utsatthet) av: Rädda Barnen 

→ Skriva för att lära av: Olga Dysthe, Frøydis Hertzberg & Torlang Løkensgard Hoel

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
Postat av: Pernilla

hej gumman. När vi fått höstens litteraturlista kan jag kolla om någon av dem finns med :) pusspuss <3

2010-06-10 - 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0