Feb. 21, 2010

Kalasandet blev bra och lyckat igår... Moa fick precis vad hon önskat, en rosa prinsess tårta med rosa grädde :)




Vid 18 tiden fick vi besök av Jessica och hennes busiga barn Nellie och Nilo.
Nellie och Nilo hade skoj med Moa's nagellack :P Nilo tuggade på dem och Nellie stoppade penslen med nagellack i ögat =/ usch vad rädda vi blev då! Som tur var gick det över snabbt!!
Det blev en massa bus fram till kl 21 då Jessica och barnen tog bussen hem.











När Moa somnat får jag besök av Annlouise, Padis och stiff.. Vår lördagskväll bestod av kakor och yatzy. haha



Idag har jag spenderat dagen i Helsingborg tillsammans med annlouis. Moa lämnade jag hos födelsedags grisen Fredrik (hennes pappa) som fyller 22 år idag, Grattis!

Min shoppinglista bestod endast utav väggfärg till vardagsrummet, men det blev även en matta till moa's rum, ljus och såklart en korv inne på Ikea :P hahaa..









Igår planerades en heldag på skidor i Vallåsen! (Lördagen den 27) ;) Skidor har jag inte stått på sedan 12-13 (?) års åldern.
Gaaah Läskigt.,! Men det ska bli rikigt roligt :D

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
Postat av: ann-Louise

Tack vännen för en trevlig helg....

Ska bli skoj att måla hos dig sen =)kram på dig min vän

2010-02-22 - 13:09:36
URL: http://ansansvarld.blogg.se/
Postat av: sandra

MEN du jag har blivit av med ditt med, har typ inga nr kvar mitt simkort gick sönder.. men maila mig ditt nr på den mailen jag lämnar här



Ja men vad skoj då får vi ta o träna!! :D Ja absolut kanske kan ses imonn kvälll vi kan ju höras av. Pussa

2010-02-22 - 17:57:14
Postat av: Tessan

Jaså då kanske man får besök av dig på jobb i helgen ;) Vilken färg valde du till rummet??? Hon fick verkligen fina grejor =) Pössss

2010-02-22 - 18:25:23
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0