Husdjur eller slakt ?

8.30 ska jag va på möte, och eftersom Moa fortfarande är förkyld så blir det
lämning hos hennes pappa istället för dagis. .

Förhoppningsvis blir det träff med Lindi idag så att kusinerna moa och miranda kan busa och
få ett "face" av varandra :p  annars händer inget speciellt denna fredag. Idol och fredagsmys 
blir det också! :)


Förresten, HAHA .. Det yrande runder en tupp på pappas bakgård igår, rädd och
duktigt förvirrad. haha, Jag såklart va tvungen att springa ut och filma den =P sjukt sjukt,. men
ändå det egentligen sjuka är att hans grannar tog in den i lägenheten??!?? Husdjur eller slakt?





Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()
Postat av: Elisabeth

Svar på det du skrev.

Klart blir det roligare att läsa när det är glatt. Men man kan inte alltid vara glad och hålla de positiva tankarna vid liv när det ser ut som det gör i dagens läge tyvärr. Försöker varje dag finna det positiva. Men vissa dagar och veckor blir det bara grått =( Hoppas allt är bra med dig!!kram

2009-10-16 - 09:10:02
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej vännen.

Visst kanjag hjälpa dig men jag vet ett par sidor som det finns fina gratis bloggar så är det bara att kopiera stilmallen. Jag har bla tagit lite av den du redan har men lagt till lite mer än orginalet. För jag har lite slut på ideer. Om du vill så kan jag lägga in stilmall och så till dig men hör av dig om du vill ha sidorna av mig eller om jag skall göra det :)

Kram

2009-10-16 - 15:52:13
Postat av: Tess

Skicka lösenord och så till din blogg så fixar jag din blogg :) Det kan vara knepigt ibland :) Kram

2009-10-16 - 21:03:36
Postat av: Tess

Hoppas du tycker om din nya design annars får jag byta...Kram

2009-10-19 - 16:49:22
Postat av: Tess

Hej igen. Nu har jag ändrat till en lite mer höstig...tycker du inte om denna så har jag två andra på lager :)

2009-10-20 - 08:53:26
Postat av: asta pasta

du skulle fångat den :P

2009-10-26 - 12:55:55
URL: http://snablis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0