En story sammansatt utifrån 2 olika tankesätt ...

Det var två töser som satt och undrade vad dem skulle göra. Men om Pada nu ville göra det för vår skull var ju frågan, dem skulle ställa var dem överens om. Ja, fast jag tycker inte att man ska vara så självsäker gällande behoven de hade så var dem nästan desperata över de män som låter toasitsen vara uppe. Hur svårt kan det vara i flera dagar så dem höll nästan på att beskriva ett ord som avsugning? Hur som helst verkar allt hopplöst, men en dag då sken solen med sina starkaste strålar och dem tjoade och tjoade tills rösten tog slut. Men en dag när jag strök gardiner så kom jag tänka på ... vad är det jag har på loftet? När pada upptäckte att loftet var fullt med ankskit, och allt skit från alla svin som har svininfluensan och tror att dem blir botade för deras åkomma. Men det kommer säkert vaccin mot det också, vaccin det kan ju framställas på en "hannavänning" och det resulterade faktiskt inte som väntat. Men nästa gång vi försökte öppna vinet som är livets dryck, drack vi med ett ryck, vilket gjorde att allt blev perfekt !


Skriven av poeterna Anna Och Annlouise :)


Kom på en rolig grej att göra. Sorgligt nog blev padis inblandad igen :)

Brist på fantasi .. ;P
Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
Postat av: Ann-Louise

haha =) Kul hade vi...och storyn blev ju bra =)

2009-11-12 - 11:14:29
URL: http://ansansvarld.blogg.se/
Postat av: Tess

Nu har jag lite fler bloggdesigners på lager tills nästa gång du känner för att byta. Kram

2009-11-13 - 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0