Kaninprinsessa

Lördag: 8.30 ringer Moas kompis mamma och väcker oss. Det var dags för den efterlängtade Lisebergsresan :) Bussen gick 10.00 och vi va framme vid 1 tiden. När vi kom in tog jag Moa i handen och släppte inte den förräns vi kom ut igen. fyfan vad folk där va. Köer till karusellerna va på ca 15 - 45 minuter. Det blev i princip bara barnkaruseller, men det va lika långa köer där. Barn har ingen tidsuppfattning och tur är väl de. Sista karusellen innan de va dags att bege sig till bussen blev flumerider. Den va ball, men det tyckte inte Moa. Hon började gråta redan första stupet, andra stupet skrek hon .. En halvtimme senare sov Moa som en kaninprinsessa i mitt knä på bussen ♥ Det känns verkligen underbart att få se din dotter så glad. Jag är gärna arbetslös ett tag till för att bara ha roligt med moa.


Idag va man ju ganska seg från gårdagen, men stranden fick de bli !! Moa, hennes vän Xandra och jag gick ner till halvmånen och la oss på stranden. Sedan kom även Ann-louise, eyad och alex en sväng :) Mkt underbar dag med sol, bad och glass! =D


Hade jag bara hittat min sladd så hade ni fått se foton. Orkar inte leta idag, men de kommer förhoppningsvis när som :)

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
Postat av: Tessan

De var en riktigt lång dag för er men kul för Moa att komma dit =) Nu får du allt tta och leta hihi.

2009-06-29 - 11:04:00
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hihi, tack :) jo det är bra . men det är duktigt varmt nu. man orkar inte så mycket. _Hur är det själv? Kram

2009-07-01 - 17:54:27
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0