090730

Jag och moa har haft en underbar sommar tillsammans. Hela sommaren har vi varit lediga och kunnat hitta på saker tillsammans. Imorgon är de slut på det roliga för då börjar jag en jobbsökarkurs och moa återgår till dagiset.
Denna helgen ska Moa vara hos sin pappa. För min del blir de kräftskiva hos mor imorgon och tjejmiddag hos annsan på lördag. :)

Ska lägga in lite foto från denna sommaren efter turkietresan :)


Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
Postat av: catrine hansson

Skönt med ledighet på sommaren... själv har jag jobbat som en galning denna sommar.... KRAM

2009-07-31 - 03:02:55
URL: http://hanssonhulliganerna.blogg.se/
Postat av: cecilia

hejsan:) de e bra. sj då? nej de var inte min, men det var en hund jag ahr jätte mycket, så jag såg henne lite som min. och hon var en del av mitt liv. kram

2009-07-31 - 16:10:36
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0