Då va man utmanad av elin..

1. Hur gammal är du om 5 år? 27 år
2. Vem var den sista du träffade? Moa
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Scooby Doo med Moa :)
5. Vem ringde du senast? Elin
6. Ditt senaste sms och till vem? Camilla (hemligt)
7. Vad är helgens planer? Festa, festa och åter festa :) Barnledig hela helgen!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade
12. När vaknade du idag? Klockan ringde 04.45
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja..
14. Vilken är din favoritplats? Hemligstämplat =p
15. Vilken plats föredrar du minst? Sophuset. haha
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? INTE i Landskrona iallafall
17. Vad skrämde dig som barn? störda gubbar.. haha
18. Vem fick dig att skratta senast? Moa, Hon får alltid mig att skratta =D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Trodde inte det fanns någon åldersgräns.. hahaha ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder? Varierar :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
23. Hur många landskap har du bott i? Om det räknas när man låg i mammas mage så 2 =P
24. Har du någon gång spytt på någon? Absolut inte.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja när jag känner för det
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta körkort, flytta från denna skit stad och ge Moa en massa :)
29. Tycker du om kinamat? Mumma!
30. Tycker du om kaffe? aaa tyvärr så är det min drog
31. Vad dricker du till frukost? Nu förtiden brukar det bli varm choklad i skolan :)
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på alla håll och kanter.
33. Kan du spela poker? neej, vill inte lära mig heller.
34. Tycker du om att mysa? Absolute ;)
35. Är du en beroendemänniska? kan man väl säga
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes
37. Vill du ha barn? Har en underbar dotter redan, men vill absolut ha fler =D
38. Kan du några andra språk än svenska? Teckenspråk och Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja när jag var liten.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Min dotter!
42. Äger du dyra smycken? En del gör jag ju
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? Godis, såklart.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet många roliga :)
46. Välj ett ärr på din kropp? Vid ögonbrynet från en vattkoppa
47. Vad har du för ringsignal? Driz and the alarms - bambam
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? tror inte det faktiskt
49. Flirtar du mycket? Absolut ;)
50. Vart togs din profilbild? Hemma hos mig, i mitt kök
51. Kan du byta olja på bilen? Dock inte.
52. Har du fått fortkörningsböter? Neej
53. Vilken var den senast bok du läste? medicinsk grundkurs
54. Läser du dagstidningen? Oftast
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men månadstidning (Familjeliv)
56. Dansar du i bilen? Alltid ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på ? Rixfm
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar till skolan
59. När var du i kyrkan senast? Snart ett år sen på systerdotterns dop. ska dock dit på lördag igen (konfirmation)
60. Vilka personer utmanar du? Mina systrar ( sara, tessan och lotta )
Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0