barnkalas x2

Idag ska Moa på barnkalas hos en dagiskompis mellan 12- 14. Jag funderar fortfarande på vad jag ska göra under den tiden. Sedan blir det träff med syrran och hennes dotter Ronja.  Alltid lika trevligt att träffa dem ♥ . Mot kvällen kommer Moa´s kompis Xandra hit och ska sova över här, för söndagen består också av barnkalas fast hos en tjej på gården. Tänkte då passa på att förbereda mitt tal. Ska nämligen redovisa på måndag inför hela klassen, alla lärarna och rektorn. Iissch vill inte =/ Men väldigt skönt när det är över. På tisdag blir de skolan, sedan till tandläkaren med Moa och kvällen avslutas med ett ljusparty hemma hos catrine. Annars ser veckan ut som vanligt. Skola, plugga, gympa för moa och fredag blir de fortsättning på min tatto. :)   Ha en trevlig helg!

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
Postat av: Pernilla

Oj vad fin din sida är! Vem har gjort det ? :) pusss älskar dig !!!

2009-04-20 - 09:13:13
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Anna

Jag tror jag är färdig nu. Jag har fått hjälp med headern därför det finns en ikon med design och hennes namn på för att det var man tvungen med omm an skulle låna den så jag lät den vara kvar...jag var lite lat när jag gjorde denna men jag har gjort många småändringar och vissa stora som du själv kan se om du går in på hennes sida :) Jag är väldigt nöjd i alla fall. Jag har annars en egen header som jag hade tänkt mig från början men tyckte denna passade din när jag läste hennes blogg igår :)



MvH Therese

2009-04-20 - 09:56:30
Postat av: Tess

Jag igen...vill du att jag ska ändra tecken snitt på rubrikerna både i menyn och på dina inlägg gör jag det och även teckensnittet på allt du skriver...bara att säga till.

2009-04-20 - 09:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0