100301

Måndagar må va den segaste dagen som finns! Det känns inte bättre av att vara arbetslös och stänga in sig i detta skitväder. .  För att inte bli alltför deppig får man försöka se de positiva i det hela.. 
Jag fick fixat en del i hemmet idag. Allt stod huller om buller efter målandet. Nu är allt på sin plats och nya gardiner har kommit upp.

Någon träning blev det inte för mig idag.. Eftersom jag har haft ont i ryggen ett tag nu så valde jag att skippa den. Istället skickar jag iväg Moa på gympa mellan 17-19, beger mig till espressohouse för att handla latte till mig och syster (tessan). Underbara syster var snäll som agera massör ♥.


Dagar som denna värderas med nära och kära!




Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0