sjuk ..


Ligger på min soffa med 39 graders feber och värk i hela kroppen. =( Igår fick mamma komma hit med värktabletter ! Tack Mamms! ♥
Finns inget tråkigare än att bara ligga och inte kunna göra någonting, mer än sova. Idag har jag nog bara varit vaken 3 timmar sammanlagt. Nu väntar ja på storasyster tessan som ska komma med lite mat och cigg till mig.
Uppskattar all hjälp! Ni är guld värda! ♥
Moa har jag inte sett sedan i fredes.. :'( saknar henne såå. och nu när man har feber så är man extra känslig. bölar för ingenting! Nu vill jag bli frisk !!

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
Postat av: Lotta

Usch!,,Stackars dig,, hoppas du blir bättre snart. Kramar

2010-01-18 - 21:47:31
Postat av: Pernilla

Haaaj hjärtat. Inget kul o va sjuk, se till o friskna till! :) 10 dagar kvar!!!!! :D :D :D <3<3<3

2010-01-19 - 15:48:58
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0