Den mest ostrukturerade veckan

Då var denna helgen också över..
Veckan har inte varit något att hurra för. Har legat i hög feber 

Alltså har denna helgen varit relativt lugn med enbart mys och film. Moa har varit jätte duktig och sympatisk fast att de inte blivit en hel veckas dagis. ♥

Jag börjar min vecka med ett viktigt möte på jobb... Hur resten av veckan ser ut vet jag inte.
Moa börjar sin vecka med bus på dagiset... Kvällen avslutar hon med 2 timmars gymnastik i 6-8 års gruppen. Så kommer Moa's måndagar att se ut fram till sommaren :) Mina måndagskvällar blir träning på gymmet 24seven. :)

Nu ska jag njuta av en cigg och ett glas mjölk, perfekt avslut på denna helg ;) hahaa.

 

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
Postat av: Tessan

Trist att vara sjuk.. Lillan hon började spy i lördags och slutade igår och idagt e hon mega trött och slö.. Försöker vätska upp henne men inte det lättaste med en bestämd liten dam... Ha en bra dag sis.. Kram

2010-01-25 - 08:47:12
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0