Söndag = Kalasdagen ?

Ännu en tidig morgon! Såklart ska man vakna pigg så tidigt på helgerna och försova sig på vardagarna.. skumt!

Söndagen spenderades hemma hos syster Lotta som höll kalas för Max. Alltid lika roligt att träffa familjen och alla syskon barn ! :D

Imorgon blir det jobb mellan 8.00 - 13.00 sedan hämta moa på dagis och imorgon ska jag även hämta Max inne på skolan. Alltså får man ta med träningskläder till både jobb och skola för 17.00 blir de gympa för moa och gymmet för mig :) Måndagar har helt plötsligt blivit väldigt långa pga träningstiderna. Något Moa inte är van vid så hon somnar oftast direkt när man kommer hem.       

Kusinerna Max och Moa's första julafton
2004




Luciafirande på dagis
2007


På fredag fyller Moa 6 år, men den spenderar hon hemma hos sin pappa. Det är första födelsedagen utan henne.
Moa håller bra koll på nedräkningen genom att kryssa i almanackan. hehe (mormor som lärt henne det)

Gaaaah vad ska jag själv hitta på med den dagen ? Har inget alls planerat.. Men Lördagen är bokad på klubben
där det spelas reggae hela natten lång :D  ... Söndagen (Happy valentines day) är en speciell dag för mig och kommer alltid vara det..
För 6 år sedan spenderade jag denna dagen på BB med Moa då hon var 2 dagar gammal. Det har sedan dess varit en obeskrivlig dag! Det är MIN och MOA's dag!   ♥ ♥

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0