Sportlov

ah, det är sportlov denna vecka, vilket innebär att Moa inte har någon gympa!
Ingen gympa = Inget gym för mig! =|  Hade man fått ta med barn till gymmet så hade jag gjort det =P
Jag är barnledig i helgen så kanske kikar in på gymmet då.. Jag måste ju utnyttja mitt värdefulla gymkort ! haha

Imorgon ska vi hem till familjen Lejonquist ..  Moa och Nellie verkar trivas i varandras sällskap :)
Det är skönt att ha en jämnårig vän som också har barn. En som förstår hur det är att vara ung mamma,
dessutom ensamstående. Jag och Jessica lekte mycket när vi var små, lite skojigt att våra barn leker idag :D


Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
Postat av: Tessan

Ha en trevlig dag med mkt bus =)

2010-02-23 - 11:20:14
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja det är himla kul att dom leker tillsammans nu :D och tack igen för kläderna,.d kramar

2010-02-24 - 02:02:49
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0