promenad och lekplats :)

Jag och Moa har idag promenixat nån timme med syster tessan och hennes dotter Ronja :) Vi traskade bort mot Saturnus där vi mötte vår andra syster Sara och hennes två barn Emil och Frida samt hennes hund Milton :) Alltid lika trevligt att umgås med sina systrar och deras söta barn :) Jag försökte ta fina foto med min mobil, det blev några bra men inget alls på emil han ville inte bli fottad, han tog handen för huvudet hela tiden eller så åkte han på magen för att jag inte skulle kunna fotta honom =/ buse..

 
Frida


 
       Emil

                                                
     
       Milton =D

  
Ronja med moas docka som har så snyggt hår ;) visst tessan? =P



   



Min underbara Moa ♥

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()
Postat av: Tessan

Haha den dockan e hemsk, den kan srämma vem som =) Tack för igår alltid lika trevligt. Kram

2009-04-03 - 08:27:19
Postat av: Pernilla

Vilka fina bilder gumman! Moa är så stor nu!!! Jag har inte fattat det riktigt ;).. Varför ska dem bli stora så fort?? Hon ska ju börja förskola om ett år bara! Och Emil han har vuxit så det knakar med.. Galet.. ♥ Älskar er

2009-04-03 - 08:41:27
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: Sara

JA det var en helt underbar dag igår, fast jag var sleten hahah och barnen är bara så underbara

2009-04-03 - 11:09:30
Postat av: Sara

Hahah svar på din kommentar i min blogg... Klä ut dig till elefant, Du kommer bli såååå snygg

2009-04-03 - 13:06:36
Postat av: Annie

Stora kidsen blivit, tiden går så fort! =) Härligt när man kan vara ute i det fina vädret ialf. s

2009-04-03 - 14:04:16
URL: http://toootzie.webblogg.se/
Postat av: Elin

Vilka fina bilder !

2009-04-03 - 14:37:21
Postat av: Lotta

Kul att du bloggar igen!! Kram

2009-04-05 - 12:52:46
URL: http://plasklottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0