Höstemotioner ?

Blåst och regn är väl typiskt höstväder..? Eller det kanske bara är jag som känner höstkänslor :P

Känslan påverkas nog lite av de nya rutinerna som man inte är van vid.
Moa har ju börjat skolan (”nollan”), vilket innebär helt andra rutiner i vardagen som vi inte är vana vid sen dagis.

Men lite omväxlingar i vardagen kan behövas och det känns verkligen underbart att se Moa så exalterad inför allt nytt. ♥

Det känns lite tråk nu när hon är hos sin pappa varannan vecka.
Känns som jag missar en del av hennes uppväxt på något sätt : ( är det verkligen rätt att låta sitt barn flytta så mellan mamma och pappa varannan vecka?
Undrar om det kan vara bra för henne i längden. En vecka går snabbt.. flytta hit, flytta dit, känner hon sig hemma någonstans? Vet inte om jag gör rätt för henne : (

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()
Postat av: Lotta

Barn anpassar sig rätt bra och jag tycker du gör det som är bäst för henne. Kramar

2010-08-26 - 14:11:16
Postat av: Ann-Louise

Håller med Lotta där. Du gör det bästa av situationen. Och det har jag sagt hela tiden min vän. Många kramar till dig

2010-08-27 - 12:42:48
URL: http://www.metrobloggen.se/thoughtsinrows
Postat av: Pernilla

Jag håller med föregående talare :). Hon behöver både dig och sin pappa. Jag tycker att du gör rätt gumman <3

2010-08-31 - 11:22:09
Postat av: PiaLotta

Jag tycker oxå att du gör rätt! Kanske inte det behöver vara så för alltid. Men jag önskar att mina barn hade fått den chansen att lära känna sin pappa i vardagen!

2010-09-01 - 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0