babyboom ..

Nu är det sjukt många som är gravida igen, Känns som en trend ibland faktiskt!?
Min syster ska ha bebis om några dagar :D Då blir man moster för 8:onde gången :p ..
Blir fan aviis, ja vill också ha en bebis till ! vill ha ett syskon till moa :) en liten pööjk vill jag ha !!
haha men vill då inte uppfostra detta barn ensam i 5 år. Det har haft sina konsekvenser och resulterat till en underbar dotter :) På söndag ska hon hem till sin pappa. vi har kommit överens om att prova varannan vecka. Hon har då aldrig varit hos sin pappa så länge och jag har bara varit ifrån Moa 2 ggr en hel vecka. Jag vet inte alls om det är bra att låta henne bo här en vecka och där en vecka. Känns inte rätt förtillfället men värt att prova?


Min snutt som bebis :)

        
Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()
Postat av: frida

åh vem ska ha barn? :)

2009-11-12 - 10:36:59
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Tessan

Då hoppas vi det funkar bra med varannan vecka men de tror jag.. =) Jaså nån man känner till som väntar barn?? Pösssssss

2009-11-12 - 18:02:51
Postat av: Elle

Alla väntar ungar heeeela tiden. Orättvist.

2009-11-17 - 07:16:57
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Elle

Det kommer när det kommer....kan hända närsom =)

2009-11-19 - 12:17:18
Postat av: Jessica

Hon är så otoligt söt. lilla moa :D

2009-12-05 - 12:52:02
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0