irriterad till tusen

Jag får börja med att säga tack till pernilla/minna för hjälpen med en ny blogg. ♥

Tyvärr så finns det vissa människor som kallar sig för vänner fast att dem kanske inte är en vän till en. Jag har fått skapa en ny blogg eftersom en tjej som jag trodde var min vän har tagit bort min förra blogg av egentligen ingen anledning. Att en vuxen människa kan bete sig så förstår jag inte =/  Tror bara att det handlar om avundsjuka. aja slutsnackat om det, bara trisst liksom.

Tror inte att jag kommer uppdatera denna blogg så ofta. Känner inte alls för det längre.

Men vi hörs när vi hörs och ses när vi ses.. Kramar / Anna

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
Postat av: camilla

Gumman FÖRSTÅR DIG <3 jag har försökt smsa dej sjuuuukt mkt :( men inget svaR??? :O?

jaja ja kommmer i helgen med dina saker =) läs min blogg =) du betyder sååå jävla mkt för mig!!! TACK >3

2009-04-02 - 08:52:35
URL: http://mammatillengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0