Mysväder

Regn, regn, regn :( Nu vill jag ha sol och minst +20 grader! Tycker synd om de som tar studenten imorgon. För 3 år sedan på min studentdag va de strålande sol och riktigt varmt =D
Nu när det har regnat så har jag passat på att fixa lite i hemmet. Har ju köpt lite nya möbler som jag monterat ihop. Jag har en ny soffa också, så nu har jag 2 soffor i mitt vardagsrum. Lucas skulle ev. ta den andra soffan eftersom vi fick den tillsammans en gång. Här börjar bli riktigt snyggt nu faktiskt. I helgen ska jag shoppa balkongmöbler, sedan är de bara målning kvar!

Imorgon är det skolavslutning och föreningen på gården har anordnat grillning och glass till alla barnen. Det ser Moa framemot!
På Lördag bär de hem till syrran då hennes sötnos Ronja ska ha 1 års kalas :) Kalaset skulle egentligen äga rum inne på gråen, men eftersom vädret inte ger med sig så blir det hemma hos dem istället.

Snart är det Midsommar och den helgen är jag barnledig. Har inte bestämt mig för vad jag ska göra än. Eftersom jag är barnledig på midsommar så är jag inte det på karnevalen. Synd det inte var tvärtom. Men tänker va barnledig en dag på karnevalen ändå =)

Ha de glassigt!!
Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0