äntligen!

Mobilen ringde ca. 12.15 idag. Jag tittar på mobilen och ser att det står Riverside. Det var johan. Jag frågar vad han har på hjärtat. Joo du skulle varit här nu sa han. vaaa? idag? nu? neej jag har tid hos dig imorgon kl 12.00 sa jag. hmm nej det är idag svarar johan. Jaha tänkte jag, hur löser jag detta? Moa sitter halvt påklädd och jag helt oduschad och sliten. Han frågade snällt om jag kunde komma ner så fort som möjligt. Javisst säger jag. In i duschen, fixar mig, fixar moa. Letar barnvakt som en idiot och hittar till slut någon som kunde passa henne så länge. :) Nu har jag alltså gjort klart min tatto. så jäkla skönt är de! Blir nog fortsättning till hösten ;) hiihi.
Moa hann även med att gå på gympan idag! =) Hon börjar bli riktigt duktig min lilla flicka :)

Annars har det inte hänt så mycket mer idag.
MEN imorgon blir det fest för hela slanten!! De vill ja lova ;)
ses kanske då? :) Pösss

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
Postat av: cecilia

det var snabba puckar som gällde:P haha. du får lägga upp bild på tatton:) kram

2009-04-24 - 02:51:48
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0