Påsklov

Jag och Moa håller nu påsklov. Det är suuper nice :) Termometern visar ljuvliga grader! 
Det har blivit en del besök hos Moa´s mormor och morfar. Moa har även busat en massa med sina kompisar. Favoritkompisen må va Xandra. Dem träffas minst 1 gång om dagen. Om inte Xandra knackar på hos oss på fm då går Moa till henne.

Moa kämpar såå för att lära sig cykla utan stödhjul. Hon har jätte svårt för att koncentrera sig på vad hon gör, allt annat runt omkring verkar vara mycket intressantare. Det verkar som hon känner press på sig, då de flesta av hennes kompisar cyklar utan stöd. Konkurrensen startar i tidig ålder.

Även jag har fått mycket tid till att umgås med mina vänner och mina systrar.
Maja, Mark och deras son Lucaz hade vägarna förbi i lördes. Vi njöt av det fina vårvädret på gården hela eftermiddagen. Jag har även haft Elin och Camilla på besök :) Alltid lika trevligt! ♥

På torsdag  ställer Mammsi upp (som alltid ♥) och passar Moa. Jag ska hem till Elin och förfesta lite sedan beger vi oss till Tivoli som håller 90-talstema.

Moa ser framemot att sova hos sin pappa på lördag (påskafton). Hon och Ellen (bonussyster) kommer få leta efter påskäggen i deras trädgård =)
Jag ska fira påsk hos min Pappa =)

Jag måste ju visa mitt nya soffbord som jag shoppat. Får hem det någon dag nästa vecka =). Det är ett super snyggt soffbord i ekfanér med dörrar i vit högblank.




Nu blir det sängen för min del. Ska  besöka Robin på förmiddagen i morgon sedan hem till pappsi.
Sov gott mina kära bloggläsare ♥
Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()
Postat av: Pernilla

Ohh! Lär hon sig cykla nu!! Det hade jag velat se! Härligt att det går så bra för Moa och Mantrell! Det värmer verkligen i hjärtat :)! Jätte fint bord med gumman! Älskar er ♥

2009-04-08 - 08:22:43
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilket fint bord. Å vilkeet härligt påsklov ni verkar ha :)

2009-04-08 - 09:35:48
Postat av: Lotta

kommer ni snart och hälsar på? Hon kommer snart att cykla..kram

2009-04-08 - 11:13:27
URL: http://plasklottis.blogg.se/
Postat av: Tessan

Så gött med påsklov vi kan väl träffas en dag?? Najsigt bord =) Kram

2009-04-08 - 13:59:36
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0