För ett år sedan vid den här tiden ..

Ja då jobbade jag i Danmark som butiksbiträde. Jag saknar det, men ändå inte. =P

Det jag mest saknar är alla goá kollegor, den fina lönen och att det alltid hände något nytt för var dag.

Det fanns nog mest nackdelar med att jobba där. Jag HATADE min chef!! Riktig idiot faktiskt. Kom ibråk ett antal gånger med honom.. De var mycket rån och poliser nästan varje dag.

När jag sitter på min balkong kan jag se öresundsbron. Den ger mig rysningar! Tanken på att jag var så långt ifrån min dotter gör ont. Jag träffade henne endast på morgonen och sa glatt god morgon hjärtat, sedan såg jag henne inte förrän kvällen då det var dags att säga god natt. =( Pendlingen började bli jobbig. Det tog mig 1 ½ timme in till jobbet och lika dant hem. Var riktigt trött var dag efter jobb också..  När jag en dag skulle bli hämtad av min dåvarande pojkvän i Landskrona så somnade jag på tåget.. Jag vaknade av att hans pappa ringde mig och frågade vart jag var. PANIK! Jo tack det fick jag verkligen. Fick fråga en tjej som satt bakom mig vart jag va. Vi är snart i Ramlösa. Shiit,. Fick snällt sitta på Ramlösa station och invänta min skjuts hem. =( Jag somnar ALDRIG på tåget igen!! Haha.

Länk till inlägget Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
Postat av: cecilia

ussh jag ahr också somnat på tåget då jag gick i skolan i helsingborg. men som tur var så ahde jag en passagerare innanför mgi som också skulle av i landskrona. och hon var tvungen att putta till mgi för att komma ut. jag somnar inte heller på tåget mer:P

2009-04-20 - 23:39:59
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha typiskt dig! Men snart har du väl ett bättre jobb, kanske inte lika bra betalt men det betyder ju mer att må bra. Kram

2009-04-21 - 11:19:59
Postat av: cecilia

jag jobbar, denna veckan är jag dock ledig. själv då? kram

2009-04-21 - 13:10:46
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0